❃Wyniki III etapu konkursu i zamknięcie❃

20:09

Hej Kochani :)

Dzisiaj, wreszcie wyniki III etapu konkursu! :) Przepraszam, że ogłoszenie wyników się przeciągnęło, ale jedna z uczestniczek poprosiła mnie o jeszcze trzy dni, na wysłanie pracy. Wiem, że mimo to, post powinien pojawić się wcześniej, ale tutaj ja..nie mogłam się za niego zabrać...


A teraz pora na wyniki! :) Pokażę Wam tutaj tyle punktów, ile dostałyście w tym etapie no i oczywiście miejsca :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I Miejsce - Isunna
Punktacja: Moja Mama: 8/10 Ja: 9/10 Razem: 17/20 pkt.


II Miejsce - ex aequo - Weronika K. i BettyM~^^

Weronika K.
Punktacja: Moja Mama: 7/10 Ja: 8/10 Razem: 15/20 pkt.


BettyM~^^
Punktacja: Moja Mama: 7/10 Ja: 8/10 Razem: 15/20 pkt.


III Miejsce - Aganka
Punktacja: Moja Mama: 7/10 Ja: 7/10 Razem: 14/20 pkt.


WYRÓŻNIENIE I - truskawka13
Punktacja: Moja Mama: 7/10 Ja: 6/10 Razem: 13 pkt.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, to wszystko na dzisiaj :) Mam nadzieję, że jesteście wszystkie, zadowolone z wyników konkursu :) Ach...to było już zamknięcie III etapu mojego konkursu...a, tak niedawno, dopiero go zapowiadałam i ogłaszałam I etap...no cóż, czas leci nieubłaganie..
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

1 komentarze

  1. łooo zajęłam coś *u* xD to jusz trzecie trzecie miejsce. łał xD

    OdpowiedzUsuń