❃MMD Tutorial - Jak pobrać MMD? (aktualizacja)❃

21:18

Hej Kochani! :)

Dzisiaj kolejny tutorial MMD :> Wiem, że był już kiedyś tutorial, o tym jak MMD pobrać ale, jak może niektórzy z Was wiedzą ja, w moim "poprzednim" MMD, nie mogłam: renderować filmików, zainstalować MME (MikuMikuEffect), oraz VMD Spectrum...Zatem dzisiaj pokażę Wam, jak MMD zainstalować, żeby wszystko dobrze działało :)


W zasadzie nie mam chyba nic więcej do powiedzenia. Po prostu zabierzmy się za tutorial! :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Wpisujemy w wyszukiwarce (Google) frazę "mikumikudance" i klikamy w pierwszy link.


2. Otwiera się nam oficjalna strona VPVP (Vocaloid Promotion Video Project) Jeżeli macie 32-bitowy system komputera, to postępujcie, tak jak pokazałam to w tym tutorialu. Natomiast, jeśli macie 64-bitowy system, jak ja to, musicie zjechać troszkę na dół tej stronki i poszukać tam linku, pod numerkiem 1.4 - MikuMikuDance ( 64bitOS Ver ) (czyli po prostu link, który zaznaczyłam w czerwoną ramkę)



3. Gdy MMD pobrało nam się już, klikamy w folder, w którym się mieści i..jeśli kiedyś już pobieraliście MMD, to nie musicie wyodrębniać plików tej aplikacji. Natomiast, jeśli MMD pobieracie po raz pierwszy, postępujcie tak, jak we wcześniejszym tutorialu.


Jak możecie zauważyć, ja MME (MikuMikuEffect) już sobie pobrałam i działa mi ono bez zarzutu, za jakiś czas zrobię pewnie tutorial, jak pobrać MME :)

4. Otwieramy MMD i Voila! Wszystko jest w najlepszym porządku! :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
No i to tyle na dzisiaj :) Post był dość skromny, ale i tak nie miałam pomysłów na inne...a przynajmniej, teraz będziecie wiedzieć, jak poprawnie pobrać MMD! :D
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ...co to mme? co to robi? xD ej, a jak sprawdzić jaki ma się systam? xD [ja nieogarnięta xD]

    OdpowiedzUsuń
  2. Bettysiu, MME, inaczej MikuMikuEffect, to po prostu efekty do MMD ;) Dodaje się je np. na modele, żeby wyglądały ładniej, realistyczniej (ja dodałam jeden z efektów na model, który jest na zdjęciu w tym poście) a żeby sprawdzić, jaki ma się system, trzeba wejść w Mój Komputer i tam są chyba właściwości (przynajmniej w moim systemie, Windows 7 Home Premium) wchodzi się w te właściwości i tam powinno być ^^ Zresztą..jak wpiszesz w Google "jak sprawdzić jaki ma się system?" to pewnie coś powinno być ^^"
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  3. Pisałam to pod tym starszym poradnikiem, ale chcę to napisać, żebyś zauważyła.
    Mi się nie pokazuje folder, tylko WinRar. A poza tym, gdy w to klikam, nie mam "wyodrębnij wszystko", tylko jakieś pobieranie i wyskakuje błąd, mimo, że mam tak jak ty Windows 10. Co mam zrobić? I tak, kliknęłam tą wersję 64-bitową...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam nigdy takiego problemu, ale postaram Ci się pomóc :)
      Wydaje mi się, że gdy wyświetla Ci się WinRAR, to po prostu musisz z niego wypakować pliki i wtedy powinno być już wszystko ok ;) Gdy pliki będą już wypakowane to wtedy spróbuj je wyodrębnić.
      Mam nadzieję, że pomogłam :)

      Usuń
  4. Hej :D Mam pytanie ;) Nie wiem czy robiłaś modele w PMD/PMX, ale ja jak próbuję zapisać sobie model to mogę jedynie w PMX, a przez to model nie chce wejść do MMD. Raz jakimś cudem udało mi się zrobić PMD, ale pojawia się informacja, że "The performance of the graphics card doesn't suffice" i nie wiem co z tym zrobić ;-; Może wiesz jak poprawnie zmienić PMX na PMD? :)

    OdpowiedzUsuń