❂Tutorial DIY - Jesienna Girlanda z Dyniami❂

15:25

Hej Kochani! :)

Dość dawno nie było posta, co? Ostatni wpis zamieściłam 9.10.2016r., a ja czuję się, jakbym nie pisała wieki! To niestety znów, przez brak weny twórczej :(
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiejszy wpis poświęcę Tutorialowi DIY, w którym pokażę Wam jak zrobiłam tą uroczą, jesienną Girlandę z Dyniami! :)


Inspiracje zaczerpnęłam z tego bloga KLIK!. Postanowiłam, że owa girlanda będzie fajną dekoracją do mojej klasy, w szkole. Jestem w sekcji dekoracyjnej, więc fajnie byłoby wymyślić coś oryginalnego! ;) I tak zrobiłam już dużo dekoracji do mojej klasy, ale chciałabym zrobić jej jak najwięcej się da :)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pamiętajcie, że nie musicie koniecznie robić girlandy, równie dobrze możecie zrobić kilka dyń i postawić je w kilku miejscach, np. w Waszych pokojach. Zapewniam Was, że zarówno w pierwszym, jak i drugim wariancie, będą wyglądać równie słodko i uroczo! ;D Może się wydawać, że takie dyńki, są trudne do zrobienia, a jest wręcz przeciwnie! Pewnie wiele osób zapyta się Wam jak je zrobiliście ;) Mimo, że kocham tworzyć, rysować, bo są to moje hobby, to myślę, że z tym DIY, poradzą sobie również osoby, które mniej lubią takie zajęcia ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc zaczynajmy pracę!
Oto rzeczy, których będziecie potrzebować:


  • Pomarańczowa włóczka
  • Mocny sznurek (najlepiej taki, jak mój, który jest przedstawiony na zdjęciu)
  • "Włochate" druciki lub zielony filc (jeżeli takich drucików nie posiadacie)
  • Nożyczki
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Rozpakowujemy nasze włóczki i owijamy je kilkanaście razy wokół palców, jak na zdjęciu


2. Teraz to, co owinęliśmy zdejmujemy ostrożnie, z palców i ucinamy kolejny, krótszy kawałek włóczki.


3. Następnie ucinamy również, kawałek zielonego filcu, bądź, jak w moim przypadku, kawałek "owłosionego", zielonego drucika.


4. Teraz kawałkiem włóczki, związujemy po środku, to co zdjęliśmy z palców. Ja polecam związać gdzieś 3/4 razy, żeby mieć pewność, że wszystko dobrze się trzyma ;) Gdy już zwiążemy, w miejscu związania, kładziemy kawałek drucika i tym samym kawałkiem włóczki związujemy.



I w taki sposób powinno wyjść Wam to, co mi na drugim zdjęciu, w punkcie nr. 4 :)
Jeśli chcecie zrobić same dynie, to już koniec tutorialu, dla Was. Natomiast jeśli chcecie zrobić girlandę, to zostańcie jeszcze chwilę :)

5. Bierzemy nasz sznureczek i kładziemy, w miejscu związania, włóczką, zielonego drucika. Teraz tym samym kawałkiem włóczki, przywiązujemy sznurek, odcinamy zbędne kawałki włóczki i gotowe! :D Tak robimy, aż do momentu, gdzie uzyskamy pożądany efekt :)


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja rekomenduję, przywiązywać dynie do sznurka, gdzieś co 20 cm. Wtedy nie będzie po prostu "za gęsto" :)
A oto, jak prezentuje się moja girlanda :D









Czy Wy też uważacie, że to ostatnie zdjęcie jest słodkie? :3
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że dzisiejszy DIY, podobał się Wam :) Jeśli tak, to proszę napiszcie to w komach, pod tym postem! :D Jeżeli odtworzycie tą girlandę, lub dyńki, to załączcie mi linka, do Waszej twórczości, w komentarzach pod tym postem! :) I z pierwszym punktem (czyli, gdzie owijamy włóczkę, wokół palców), proszę uważajcie. Po kilku razach, takiego owijania, Wasze palce, mogą stać się sine, czyli po prostu fioletowe. Wtedy zróbcie sobie przerwę, np. pogadajcie z koleżanką, przez telefon, jak ja ;) Bo inaczej, możecie zrobić sobie krzywdę :(
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Wow, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona, bardzo fajne DIY :) Nie widziałam jeszcze nigdzie czegoś takiego, więc brawa za super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DIY super. Naprawdę pomysłowe i aż tak skomplikowane nie jest :)

    OdpowiedzUsuń