♔Nagrody z konkursu Zabierz LillaLou na wakacje♔

12:23

Hej Kochani! :)

Tak, jak wczoraj obiecałam, dzisiaj robię wpis o nagrodach, które dostałam za zajęcie miejsca na podium, w tegorocznym konkursie Zabierz LillaLou na wakacje :) Jakby co, to, to jest ten post, który miał być pierwszym postem, po moim powrocie.



Może, najpierw zacznę od tego, które zdjęcie, z pięciu zdjęć, które wysłałam na konkurs, zajęło miejsce na podium. Ja zdjęć, zrobiłam bardzo dużo, a niestety MAX. można było wysłać tylko 5. Wysłałam więc te, które wydawały mi się najlepsze, i naprawdę nie spodziewałam się, że akurat to może zająć miejsce na podium! Jednakże jestem z tego mega szczęśliwa! :)
Tutaj macie moje zdjęcie, które zajęło miejsce na podium:


Tak, jestem na nim ja, siedzę tutaj na słupie granicznym, kilkanaście metrów przed górą, na którą się tego samego dnia wspięłam ~ Śnieżką :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A teraz pokażę Wam rzeczy, które dostałam w paczce od LillaLou i opowiem troszkę "jak to było" ;)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A więc, spodziewałam się, że nagrody z konkursu dostanę już bezpośrednio, po moim przyjeździe z wyjazdu integracyjnego. Bardzo mnie zmartwiło, to że gdy tego samego dnia, w którym przyjechałam w mojej skrzynce pocztowej nie było żadnego zawiadomienia...nie spodziewałam się, że następnego dnia, w mojej skrzynce zawita owe zawiadomienie. Najpierw, gdy wracałam wczoraj do domu, po szkole, nie chciałam sprawdzać czy coś już przyszło, bo myślałam, że to bezsensu. Lecz, gdy weszłam już na klatkę w moim bloku, nie mogłam się powstrzymać od zaglądnięcia do skrzynki ;) Okazało się, że zawiadomienie przyszło! Byłam niezmiernie szczęśliwa! :D Po lekcji skrzypiec, postanowiłam, że od razu pojadę na pocztę i przesyłkę odbiorę :) Była zaadresowana na mnie, więc nie było z tym problemu :) Gdy dojechałam już na pocztę, niestety musiałam troszkę tam poczekać, z powodu numerku...gdy podeszłam już do okienka i pokazałam pani na poczcie zawiadomienie, powiedziała mi, że nie wie, czy mi tą przesyłkę wyda, bo zawiadomienie jest dzisiejsze i po prostu nie czy przesyłkę ma. Pani, na poczcie długo tej paczki szukała, ale na szczęście ją znalazła :))
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Po powrocie do domu nie chciałam jej otwierać, do dzisiaj, bo wczoraj już było złe światło, a paczkę chciałam jeszcze sfotografować.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dzisiaj zrobiłam już wszystkie zdjęcia i wreszcie otworzyłam paczkę! :) Były w niej 4 szkicowniki i 1 segregator, który już posiadam, bo robiłam kiedyś zakupy, w sklepie LillaLou i ten w paczce i ten, który kiedyś dostałam z zakupami ze sklepu LillaLou, są taki same...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dobra, teraz czas na zdjęcia ;D Mam tutaj, zdjęcia szkicowników i segregatora. Gdy "pisałam" z panią Beatą z LillaLou, ona zaproponowała mi kilka szkicowników, które mogę dostać, jako nagroda. Ja miałam sobie wybrać jeden szkicownik i dwa zeszyty. Ze szkicowników wybrałam: Street, a jako niespodziankę dostałam jeszcze najnowszy Make-Up :D A z zeszytów: Glamour i Travel, oba te szkicowniki już posiadałam (podkreślam, że posiadałam!) bo Glamour mi się zgubił, a w Travel skończyły mi się obrysy...
Ech...rozpisałam się, a miałam pokazać Wam zdjęcia...a więc proszę!:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oto paczka, w której wszystko było :)


A tutaj wszystkie szkicowniki po kolei:











A tutaj wszystkie nagrody :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, to tyle na dzisiaj :) Napiszcie mi w komentarzach, czy braliście już kiedyś udział w tym konkursie, czy nie lub, czy macie może zamiar :)
Napiszcie mi też koniecznie czy kiedyś, lub w tym roku również coś wygraliście! :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Tak... W tamtym roku i jeszcze w poprzednim wygrałam ^-^ Ale teraz sobie odpuściłam... przypuszczam, że w przyszłym roku też sobie odpuszczę... ~ Aganka

    OdpowiedzUsuń