✾Koloruj ze mną - Antystresowe Kolorowanki #2✾

19:08

Hej Kochani :)

Dzisiaj mam dla Was Antystresowe Kolorowanki. Ten post miał się już pojawić (a przynajmniej ja, tak planowałam) na początku tego miesiąca - Sierpnia, ale co chwila się to odkładało, na później...bo "musiałam" napisać inne posty, które były dla mnie Wtedy priorytetami.


Taki post na blogu już był, bardzo dawno temu. Jeśli chcielibyście go przeczytać, to tutaj macie do niego LINK.
Wtedy prezentowałam Wam inne, oryginalne Antystresowe Kolorowanki. Dzisiaj zaprezentuję Wam również inne, tym razem już raczej nie oryginalne kolorowanki :)
Ową książkę, z kolorowankami kupiłam w salonie prasowym - Inmedio, w Jeleniej Górze. Akurat wracałam z Rodzicami i Wujkiem, z gór i postanowiliśmy, że odwiedzimy to piękne miasto :) Wstąpiliśmy do kiosku i tam je zobaczyłam, idealne dla mnie kolorowanki - Sztuka Japońska *O*
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Obrazki w środku książki, są naprawdę ładne :) Na obrazkach, w większości, przedstawione są: kwiaty, woda, drzewa wiśni, Gejsze, tradycyjne domy, smoki etc. Akurat, jak dla mnie, smoki bardziej pasują do Chin, niż do Japonii, i wiele osób twierdzi odwrotnie, ale to już szczegół...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ech...rozpisałam się...
Pokażę, Wam zatem te kolorowanki, które zdążyłam już pokolorować :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oczywiście, na sam początek, strona tytułowa :) Pole gdzie wpisujemy nasze imiona, i opcjonalnie, nazwiska, jest otoczone taką jakby, mandalą (?) W każdym razie to coś jest bardzo ładne :))


Dalej mamy symbolikę kolorów, na tej stronie, nie ma niestety, żadnej kolorowanki...


No i wreszcie, pierwsza kolorowanka :) Jest na niej, jakby smok (?) A przynajmniej dla mnie to tak wygląda :D




Kolejną kolorowanką, którą pokolorowałam, jest woda. Wbrew pozorom, nie była ona ciężka do pokolorowania, wręcz przeciwnie, bardzo miło, się ją kolorowało :))



A tu mamy kwiatki :) Również mi się je bardzo miło i przyjemnie kolorowało.



I na koniec ~ Gejsza :) Postanowiłam, że najlepsze kolorowanki, zostawię sobie na koniec ;D Ale, nie mogłam już dłużej wytrzymać nie kolorując ludzi! Myślę, że ta kolorowanka, nie wyszła mi źle, chociaż myślę, że mogło być lepiej ;)



----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że post podobał się Wam. Dajcie znać w komentarzu pod tym postem, jakie kolorowanki, Wy posiadacie! :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jak to fajnie wszystko opisałaś ^^ I ślicznie pokolorowane 'v' ~~

    Caroline Lou

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kolorowaneczki [a ten 'smok' to chyba jest maska teatralna...]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bettysiu, Twój komentarz mnie po prostu rozwalił! xDDD "a ten smok...to chyba jest maska teatralna" xDDDDD
      ~Nat

      Usuń