♡Challenge - Draw Your LillaLou Avatar♡

14:41

Witam Was, kochani!

Wczoraj wpadłam na pomysł, że zrobię swój własny, wymyślony przeze mnie, Challenge :) Polega on na narysowaniu swojego avatar'u, który macie ustawiony na lillalou.pl


Jeśli chodzi o to, jak wpadłam na pomysł zrobienia takiego challeng'u, to było, to zupełnie przypadkiem. Uznałam, że narysuję sobie sobie, swój obecny avatar, który mam na lillalou :) I takim właśnie sposobem, powstał pomysł stworzenia, ze zwykłego rysunku, challeng'u! :D
Nie będę tutaj "nominować" osób, które "mają" to zrobić, Ci co będą chcieli, za pewne zrobią...





 Wiem, że post był dzisiaj nie zbyt ciekawy i cały ten challenge...ale przed chwilą dowiedziałam się z bloga Niny, że RDS (Rebecca D. Scarlett) już nie ma...chodzi o to, że modzi usunęli jej konto...nie będę tutaj pokazywać czemu, bo możecie się już tego dowiedzieć z bloga Niny...nie chcę robić też z tego sensacji na cały internet, bo zapewne Rebby, już jest smutno...a jak wszyscy zaczną o tym trąbić, to będzie jeszcze gorzej :'(
To tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że post był ok, dajcie mi znać w komach czy wiecie coś więcej na temat Rebby-chan...
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~




You Might Also Like

4 komentarze

  1. Strasznie modne jest to tworzenie challengy xD nie no...ja jestem leniwa ;-; a challengy nie lubię...ech.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pomyślałam, że zrobię taki challenge...bo tak ;-; Jestem podłamana tym, że Rebby-chan już nie ma...
      ~Nat

      Usuń
  2. [nie. Recce się nie smuci.] Jeżu, ale ty masz czaderski design boga [rychło w czas, bettysiu ;-;] mój avek ciężko narysować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wiem Bettysiu, że Rebby siem nie smuci '-' Dziękuję bardzooo *^^* No ja wiem, że ciężko, ale tutaj, w tym challengu mi chodziło o takie avki, które łatwo narysować i, na których są np. jakieś postacie ^^"
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń