♥III etap konkursu - Narysuj Przyszłość♥

12:41

Hej Kochani :)

Dzisiaj przedstawię Wam wyniki II etapu konkursu i temat III etapu, czyli już Finału całego konkursu! :) Przepraszam, za opóźnienia z wynikami i ogólnie z tym postem, ale jedna z uczestniczek prosiła mnie o przedłużenie etapu :)


A więc najpierw przedstawię wyniki II etapu - Zilustruj swoją ulubioną piosenkę. W tym etapie, tak jak w poprzednim NIKT nie odpadł ponieważ dostałam o wiele mniej prac, niż się spodziewałam :(
I nie piszcie mi w komentarzach, że nikt nie odpada ponieważ nie umiem tego zrobić i widzieć, że ktoś jest smutny, ponieważ tak nie jest! Uznałam, że nie będzie to po fair, skoro dostałam tak mało prac...
Ale bez dalszego przeciągania, oto wyniki :)

I miejsce - Aganka
tytuł piosenki - ,,Przyjdzie Rozstań Czas"
punktacja: Moja mama - 10/10 pkt. Ja - 10/10 pkt. Razem - 20 pkt.


II miejsce - ex aequo Weronika K. i Isunna
Weronika K.
tytuł piosenki - ,,Senbonzakura"
punktacja: Moja mama - 9/10 pkt. Ja - 9/10 pkt. Razem - 18 pkt.


Weronika K.
tytuł piosenki - ,,DollHouse"
punktacja: Moja mama - 8/10 pkt. Ja - 10/10 pkt. Razem - 18 pkt.


Isunna
tytuł piosenki - ,,Angel of Darkness"
punktacja: Moja mama - 9/10 pkt. Ja - 9/10 pkt. Razem - 18 pkt.


III miejsce - BettyM
tytuł piosenki - ,,Cat Food"
punktacja: Moja mama - 7/10 pkt. Ja - 8/10 pkt. Razem - 15 pkt.


WYRÓŻNIENIE I - Marlen Kisel
tytuł piosenki - ,,Choroba"
punktacja: Moja mama - 5/10 pkt. Ja - 5/10 pkt. Razem - 10 pkt.


----------------------------------------------------------------------------
Ok, skoro wyniki już podałam, to możemy przechodzić już do kolejnego etapu, co? ;)
----------------------------------------------------------------------------
Tak, ja doskonale wiem, że etap, który będzie Finałem, nie jest łatwy, a przynajmniej pewnie dla większości nie będzie łatwy...ale na szczęście tutaj macie, że tak powiem, większą "swobodę" bo możecie tak naprawdę, narysować tutaj wszystko co Waszym zdaniem jest nowoczesne lub wiążę się z nowoczesnością. Może to być na przykład nowoczesne miasto, lub jakaś nowoczesna kreacja lub coś w tym stylu. Najbardziej chciałabym o Was dostać rysunki jakiś nowoczesnych ludzi lub nowoczesnego ubioru etc. I tło nie jest konieczne ;) Chociaż, jeśli chcecie je zrobić, to nie ma najmniejszego problemu :)
-----------------------------------------------------------------------------
Tym czasem macie czas do 30 WRZEŚNIA 2016r.
Zasady są takie same jak w dwóch wcześniejszych etapach konkursu.
Jeśli nie zdążycie zrobić pracy na czas, to napiszcie mi, ja mogę przedłużyć termin wysyłania prac do MAX trzech dni.
-----------------------------------------------------------------------------
A tutaj inspiracje :) Tym razem mam ich baaardzo dużo ;)

















Ok, to tyle na dzisiaj, mam nadzieję, że temat Finałowego etapu konkursu, podoba się Wam :) Zostawcie mi komentarz pod postem, czy temat tego etapu podoba się Wam.
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Yay, Isek ♥ nie miałam pomysłu jak to zilustrować...i wgl jaką piosenkę wybrać ;-; miałam zaczęte TRCKRTRT, ale mi się zbyt creepy praca wydała...
    Hm, naj był temat pierwszego etapu jak dla mnie ^^
    Pozdro, Nat~

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, dziena za wyróżnienie:) fajny temat, Nat;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cyber ;-; moja słaba strona [no, jeszcze pastel goth] ;-;

    łał pierwszy raz coś zajęłam O_O *szok*

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny etap też jest trudny :x xd Ale postaram się tym razem dodać pracę na czas 😅

    OdpowiedzUsuń
  5. O nie! Znowu!!! A ja właśnie miałam ci przesłać pracę na ten II etap ! Dlaczego wydawało mi się, że mam czas do 20.08 ??? Szkoda, bo pracę zrobiłam i jestem z niej naprawdę zadowolona ;_;

    OdpowiedzUsuń