ღPodaj Dalej Challengeღ

20:04

Hej Kochani! :)


Ostatnio zostałam nominowana przez Sprytną Niteczkę do Podaj Dalej Challenge :) Powiem szczerze, że na początku myślałam, że nie będzie mi się kompletnie chciało tego challeng'u robić, ale jednak owy challenge, okazał się być, dla mnie, dobrą zabawą! :)


Okej, ale na początek, może zapoznajmy się z zasadami challengu. Zasady są bardzo podobne, do tych w LBA, lecz Sprytna Niteczka, troszkę zmodyfikowała jedną z nich:

  • Można nominować MAX. 5 osób.
  • Jeżeli ktoś do swojej OC (Original Character) narysuje tło, przerysowujący nie ma obowiązku go również rysować, lecz jeżeli przerysowujący zdecyduje się na przerysowanie tła, musi być ono jak najbardziej podobne do oryginału.
  • Nie można nominować osoby, która Cię nominowała - to jest ta zmodyfikowana zasada, Sprytna Niteczka napisała na swoim blogu, że najpierw ona, nominowała Akację, a ona (Akacja) mimo wcześniej działającej zasady, zdecydowała się i tak nominować Sprytną Niteczkę do owego challeng'u. Sprytna Niteczka, uznała zatem, że tą zasadę wyłączy :)
  • Gdy kogoś nominujesz, musisz go o tym powiadomić.
  • Rysunki można wykonywać na zwykłej kartce, ale najlepiej na obrysie LillaLou, lub ewentualnie TopModel.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Skoro wszytko już wiemy, możemy zabierać się do konkretów! :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oto jest praca Sprytnej Niteczki, którą ja miałam przerysować:


A oto jest moja przerysowana, wersja tej pracy:


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A oto jest moja OC, która zaraz napiszę komu "każę" narysować:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oto osoby, które chciałabym aby narysowały moją OC:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oto były wszystkie osobistości, które ja nominuję ^^
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ok, to wszystko na dzisiaj :) Mam nadzieję, że post podobał się Wam.
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Super ci wyszło ^o^ I fajnie że tak dokładnie opisałaś zmienioną zasadę^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem fajny jest ten challenge :) Zarówno Twoja OC jak i Sprytnej Niteczki wyszły Ci super. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Challenge bardzo ciekawy i ja miałam przyjemność brać w nim ostatnio udział:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja umrę ;-; oy, a mogę Zbyszka narysować? bo nie chce mi się nowej postaci wymyślać ;-;
    tu masz post z podziękowaniem ~~http://bettym-utau.blogspot.com/2016/08/okubio-shika-pinku-kawaii-girl-remote.html~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czemu umrzesz? ;-; Dlatego, że "musisz" moją OC narysować? ;-; No taaak..z tym topem trochę roboty było...^^"" Możesz Zbyszka narysować '-'
      ~Nat

      Usuń