☼Żółtowłosa - nowy rysunek☼

12:13

Cześć! :)


Wczoraj zrobiłam kolejny rysunek do kolekcji kolorowych włosków :) Postanowiłam, że tym razem narysuję dziewczynę z włosami koloru żółtego. 
Tak w ogóle, wiecie, że do skończenia całej serii pozostała jeszcze tylko jedna praca? Chodzi dokładniej o portret czerwonowłosej :) No chyba, że chcecie, żebym zrobiła jeszcze portrety dziewczyn z włosami, w kolorach takich jak: biały, czary, szary etc. Jeśli tak, to dajcie mi znać w komentarzach, a ja tym czasem zabieram się do pokazywania Wam mojej najnowszej pracy :)

Okej, jak zawsze, w pierwszej kolejności pokażę Wam skan, a później zbliżenia zrobione aparatem :)







Jest to moja jedna z niewielu prac, w których narysowałam kogoś z odsłoniętym czołem xd Zwykle przecież rysuję różne osoby z grzywkami, które zasłaniają czoło.

Moim zdaniem ta praca wyszła średnio. Z kolei mojej Mamie się bardzo podoba. Wydaje mi się, że lepiej wychodzą mi portrety, gdzie rysuję jakąś postać z grzywką. 
A Wam, jak ten rysunek się podoba? 

No i na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję, że Wam ta praca się spodobała :) Proszę, nie zapomnijcie mi dać znać w komentarzach, czy chcielibyście, żebym narysowała jeszcze portrety z włoskami białymi, czarnymi oraz szarymi :)
~Żegnam się z Wami, 
Natali-Style~~

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Zawsze mozna jakis realistyczny kolor wybrac
    Jak zielony albo niebieski (Realistyczny w prawie wszystkich amino sa takie, wiec zapewne Japonki takie maja wlosy. Duh)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może włosy w kolorze szarym z końcówkami ciemniejszymi?
    Praca świetnie Ci wyszła.

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł! :) Dziękuję Ci bardzo za propozycję, postaram się coś ciekawego wymyślić i niedługo wstawić na bloga.

      Usuń