✧Fioletowowłosa - nowy rysunek✧

13:18

Hejoo~ :)

W piątek zrobiłam nowy rysunek do kolekcji "kolorowych włosków". Tak jak obiecywałam wcześniej, jest to portret dziewczyny z włosami fioletowymi.
Tak więc, jeśli jesteście ciekawi, jak wygląda ten portrecik, to zapraszam do dalszego czytania :)


Oto jak wygląda skan tej pracy:


A tutaj zbliżenia:






Moim zdaniem fajnie wyszedł ten rysunek. Podoba mi się :) Na samym początku, jeszcze przed pokolorowaniem, wyobrażałam sobie, że ta dziewczyna będzie mieć jasno-fioletowe włosy, no ale niestety w moim zestawie markerów, nie mam jasno-fioletowego. Dlatego ma ciemno-fioletowe :) Prawdę mówiąc, to jednak cieszę się, że ma włosy w ciemniejszym odcieniu fioletu, ponieważ myślę, że gdyby miała jasne, to było by tutaj tak zbyt monotonnie (?), a tak przynajmniej te ciemniejsze włosy dodają na tej pracy takiego akcentu/kontrastu :)

No i to tyle na dzisiaj :) A co Wy myślicie o tym rysunku? Podoba się Wam?
Dajcie mi znać w komentarzach :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Jak zawsze bardzo uroczo i śliczniusio :) Podoba mi się połączenie niebieskiego z fioletem <3
    Fajnie sobie radzisz promarkerami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę, że Ci się podoba i dziękuję baardzo <33 :D

      Usuń
  2. Śliczny rysunek, bardzo ładne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę że kompozycja jak i same "mangowe" proporcje są zachwiane, ale w kolejnych pracach będzie co raz lepiej. Fajny dobór markerów!

    OdpowiedzUsuń