☆Pomarańczowowłosa - nowy rysunek☆

21:01

Witam Wszystkich! :)

Zrobiłam dzisiaj nowy rysunek do kolekcji 'kolorowych włosków' :) Wreszcie przyszła pora na kolor pomarańczowy/rudy.
Jeśli chcecie zobaczyć tą pracę w pełnym wymiarze, to zapraszam do dalszego czytania i oglądania! :)


Wiem, że na miniaturce wygląda to, jakby dziewczyna z tego portretu miała włosy bardziej czerwone, ale to tylko przez filtry, które nałożyłam na zdjęcie.
Pomysł na ten rysunek wpadł do mojej głowy bardzo nagle. Siedziałam sobie przy komputerze i nagle mnie 'oświeciło' XD
A oto skan:



 Niestety mój skaner troszkę 'zjadł' kolory, ale jak zwykle, mam dla Was również zbliżenia, zrobione aparatem i tam kolory są już bardziej nasycone :3





Ja jestem bardzo zadowolona z tego, jak ten rysunek wyszedł :) Niestety dopiero po skończeniu całej pracy, zauważyłam, że prawe szkiełko w okularach, jest o drobinkę większe od tego lewego...no ale już trudno. Na szczęście nie jest to bardzo widoczne :)
Do wykonania tego rysunku wykorzystałam standardowe materiały, których używam do zrobienia w zasadzie każdej mojej pracy. Jedyną inną rzeczą jest to, że akurat tutaj pokolorowałam szkiełka kredkami.

No i to tyle w dzisiejszym poście :) Mam nadzieję, że zarówno wpis, jak i rysunek podobały się Wam :) A Wam podoba się ta praca? Dajcie mi znać w komentarzach :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Jak zawsze urocza!
    Skanery niestety lubią żywić się kolorami, znam to :(
    Ja nawet nie zauważyłam że szkiełka są różnej wielkości ;)

    OdpowiedzUsuń