◄Różowowłosa - nowy rysunek►

18:30

Witam Wszystkich! :)


Dawno nie robiłam wpisu, gdzie pokazałabym jakiś mój nowy rysunek. Dzisiaj zrobiłam nowy, więc to czas by się nim z Wami podzielić :D
Jeśli jesteście ciekawi, jaki rysunek dzisiaj zrobiłam, to zapraszam do dalszego czytania!

Do stworzenia tego rysunku zainspirował mnie jeden z rysunków i filmików Samanty Lesiak (Sami). Pokazywała na nim jak rysuje twarz:


Po tym filmiku wreszcie nauczyłam się, jak rysować chocker'y :D
Napisałam już chyba wszystko, co miałam napisać, więc mogę już Wam pokazać mój rysunek:


A tutaj zbliżenia:





  • Blok - CANSON Mix Media Imagine
  • Markery - Chameleon Pens
  • Czas rysowania - ok. jedna godzina
Na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję, że mój najnowszy rysunek oraz post się Wam podobały :) Był to mój drugi portret narysowany Chameleon'ami, a zarazem pierwszy rysunek dziewczyny z heterochromią :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Nawet spoko, ale uważam, że w porównaniu do innych Twoich prac trochę ci nie wyszło. Ale to może tylko mój dziwny gust xD
    Oglądałaś Sword Art Online? Polecam, mi się spodobało :v I lubię jeszcze Charlotte.
    Pomożesz mi w MME? Mam wszystko dobrze w folderach (i wszystkie wersje dobre) odpalam i nie pokazuje napisu z boku :/
    Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam jeszcze Sword Art Online, ale mam zamiar :)
      Nie wiem czym może być spowodowany brak napisu MMEffect w Twoim MMD :( Pamiętam, że kiedyś stało mi się tak, że mogłam renderować filmiki etc., a któregoś dnia coś mi się zepsuło. Wtedy zainstalowałam wszystko na nowo i później działało. Może Ty też spróbuj tak zrobić? :)
      ~Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale uroczy <33 Mnie się bardzo podoba, lubię różowe włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się blendowanie!

    OdpowiedzUsuń