✮Zielonowłosa - nowy rysunek✮

18:00

Cześć Wszystkim! :)

Dzisiaj pokażę Wam rysunek, który zrobiłam wczoraj. Postanowiłam, że zrobię całą serię rysunków dziewczyn z kolorowymi włosami. Ostatnio były niebieskie włoski, a dziś czas na zielone! :)
Tak więc, jeśli jesteście zainteresowani, jak wyszedł mi ten rysunek, zapraszam do dalszego czytania posta! :)


Wydaje mi się, że ta dziewczyna jest ubrana troszkę, jak taka "tumbrl girl".
Tym razem nie zapomniałam o zrobieniu skanu ;)
A oto skan i zdjęcia tego rysunku:







  • Czas rysowania: ok. 30 minut
  • Materiały użyte do kolorowania: Chameleon Pens, kredki KOH-I-NOOR Polycolor 72 kolory
  • Blok rysunkowy: CANSON Mix Media Imagine
No i to wszystko na dzisiaj :) Mam nadzieję, że mój rysunek i post się Wam podobały :)
Tak jak pisałam na początku tego wpisu, zrobię całą serię rysunków dziewczyn z kolorowymi włoskami, i chyba na kolejnym rysunku będą włoski fioletowe, ale nie jestem pewna :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajna ta seria :D Czekam na następne dziewczynki ^w^ A ta, bardzo fajnie Ci wyszła, fajne zrobiłaś jej okularki i fajnie wyszły te zielone włosy.

    OdpowiedzUsuń