☆Niebieskowłosa - nowy rysunek☆

00:10

Witam Wszystkich!~

Cztery dni temu zrobiłam nowy rysunek :) Nie zrobiłam z nim posta wcześniej, ponieważ dopiero dzisiaj zrobiło się ładnie i słonecznie, i mogłam zrobić dobre zdjęcia :)
Tak więc, jeśli jesteście ciekawi, jak wyszedł mi mój najnowszy rysunek, serdecznie zapraszam do dalszego czytania!~



Jak możecie zauważyć, ostatnio mam "fazę" na rysowanie dziewczyn z kolorowymi włosami. Na poprzednim rysunku, postać miała różowe włoski (jeśli jeszcze tamtego rysunku nie widzieliście, to zapraszam tutaj), a na tym rysunku postać ma włoski w moim ulubionym kolorze, czyli niebieskim :)
A oto dokładniejsze zdjęcia tego rysunku:





Przepraszam, że dzisiaj nie ma skanu owego rysunku, ale jakoś zupełnie wyleciało mi z głowy, żeby tą pracę zeskanować ;-;

  • Czas tworzenia: około półtorej godziny
  • Blok: CANSON Mix Media Imagine
  • Materiały użyte do pokolorowania: Chameleon Pens i kredki KOH-I-NOOR Polycolor 72 kolory

No i na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że mój rysunek się Wam spodobał :) Możecie mi podsuwać w komentarzach pomysły na to, jaki kolor włosów mam zrobić na kolejnej postaci, na kolejnym rysunku :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uroczo jak zawsze :) Niebieski to również mój ulubiony kolor :D Praca bardzo mi się podoba ^w^

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, jaki piękny rysunek *-* Zgadzam się z komentarzem powyżej, baaardzo urocze *-*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń