✿Ulubieńcy Kwietnia✿

16:01

Hej Wszystkim! :))

Dzisiaj mamy 29 kwietnia 2017 roku, więc czas zrobić ulubieńców kwietnia! :D Jeszcze niedawno byli ulubieńcy marca..Ogólnie w tym miesiącu napisałam mało postów, już chyba wiecie z jakiego powodu..Jeszcze raz bardzo za to przepraszam.
Tymczasem, jeśli chcecie przeczytać post dalej, serdecznie do tego zapraszam :)




✿Artystyczny Ulubieniec✿

Artystycznym ulubieńcem tego miesiąca zostają moje farbki akrylowe, firmy Allegra. Używałam ich do namalowanie jednego obrazka i sprawdziły się świetnie, więc śmiało mogę je Wam polecić :)


✿YouTuber Miesiąca✿

W tym miesiącu tytuł YouTubera/rki miesiąca 'nadaję' dwóm YouTuberkom. Jedna z nich to juliainjapan, a druga to Sakura Kisetsu.
Taki 'fun fact'. Pierwsza YouTuberka, czyli Julia Bernard, z kanału juliainjapan, chodziła do liceum w mojej szkole! :D Brała udział w japońskim 'mam talent', które tam nazywa się Nodojiman, no i o tym wydarzeniu jest napisane w kronice mojej szkoły, na stronie jej internetowej :) Jak już pewnie mogliście wywnioskować, Julia kocha Japonię i poświęca jej swój kanał na YouTube :)
Kanał drugiej YouTuberki, czyli Sakury Kisetsu, również jest poświęcony Japonii :D Najwięcej robi tam vlogów z Japonii, które są bardzo fajne, i na bardzo ciekawe tematy :)

Tutaj kilka filmików z kanału Julii:




A tutaj kilka filmików z kanału Sakura Kisetsu:




✿Piosenkarz Miesiąca✿

Piosenkarką miesiąca zostaje...Miku-chan! :D Tak, po raz kolejny Miku-chan! W tym miesiącu słuchałam dość dużo piosenek w jej wykonaniu, które bardzo mi się podobały, więc...dlatego Miku została piosenkarką miesiąca ^-^



✿Piosenki Miesiąca✿

Tak jak w każdym miesiącu, tak i w tym mam kilka ulubionych piosenek :)
A są nimi:

  • Perfume - Tokyo Girl



  • Perfume - FLASH


  • Hatsune Miku - Straggling


  • Hatsune Miku - Shutter


Jak zwykle, teledyski Perfume zachwycają :3
Piosenka Straggling była również w poprzednich ulubieńcach miesiąca, jest też w tych, kwietniowych, ponieważ ją po prostu uwielbiam! Jest to jedna z moich ulubionych piosnek Miku-chan :D

✿Filmiki Miesiąca✿

Mam w tym miesiącu dwa ulubione filmiki. Są o tej samej tematyce, ale z dwóch różnych kanałów na YouTube. Oba są prześmieszne! :D



✿Ubranie Miesiąca✿

W tym miesiącu, ubraniem kwietnia zostaje moja bluzka, z napisem I like to be alone, but I hate being lonely, na rękawach. Bardzo podoba mi się ten cytat, przede wszystkim dlatego, że to prawda :)
Ową bluzkę kupiłam w moim ulubionym sklepie z ubraniami - Reserved.



No i to wszystko na dzisiaj :) Jeśli macie jakieś pomysły, lub 'życzenia' na posty, to możecie je pisać w komentarzach. Bardzo mi to pomoże, ponieważ nie wiem o czym zrobić kolejny wpis.
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajni ulubieńcy, większość rzeczy które poleciłaś są dla mnie nowe :)

    OdpowiedzUsuń