◇ENE & Takane - nowy rysunek◇

12:13

Witam Wszystkich! :)


Dwa dni temu zrobiłam nowy rysunek Chameleon'ami :) Narysowałam ENE i Takane, czyli jedne z moich ulubionych postaci z Anime, z którego była ostatnia recenzja
Zatem, zapraszam do czytania posta :)

Chciałam narysować dwie postacie ENE, czyli jej postać cybernetyczną i tą ludzką. I do głowy wpadł mi pomysł na taki rysunek, jaki możecie zobaczyć poniżej:


A tutaj są zbliżenia na owy rysunek:









Nie wiem czy zauważyliście, ale wreszcie zbliżenia na rysunek są ostre! Ostatnio nauczyłam się jak robić moim aparatem bliskie zdjęcia w dobrej jakości, i jestem z tego bardzo zadowolona :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jeszcze na sam koniec podam Wam najważniejsze informacje na temat rysunku i produktów, których użyłam do jego stworzenia:
Format papieru - A5
Blok - CANSON Mix Media Imagine
Czas rysowania - ok. 1 godzina
Markery - Chameleon Pens
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na dzisiaj to wszystko :) Mam nadzieję, że mój nowy rysunek się Wam podobał. Czuję, że już coraz lepiej idzie mi posługiwanie się moimi Chameleon'ami, jestem z tego powodu bardzo szczęśliwa :) 
A jeśli jeszcze nie widzieliście z nich recenzji, to zapraszam tutaj
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Pytanie: Myślałaś robić jakieś krótkie komiksy? Nawet takie proste 4-koma?

    Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem
    Krzysztof z http://fejwsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam kiedyś komiks, taką krótką Mangę, ale jednak to chyba nie dla mnie. Nie mam cierpliwości do rysowania małych postaci, które muszą się zmieścić w całym okienku(?) komiksu...
      Dziękuję bardzo :)

      Usuń
    2. Jest ten komiks na blogu??

      Usuń
    3. Nie...postanowiłam go nie publikować bo, nie wyszedł mi najlepiej...ale może za jakiś czas znowu spróbuję zrobić taki krótki komiks, i być może go opublikuję :)

      Usuń
    4. Będe czekał z przyjemnością na ten moment.

      Usuń
  2. Mega urocze! ^w^ Bardzo podoba mi się ten motyw z różowymi i niebieskimi chmurkami w tle :)

    OdpowiedzUsuń