❤Tutorial DIY - Maska antysmogowa/ogrzewająca twarz❤

10:42

Hej Wszystkim! :)

Przepraszam, że długo nie pisałam, ale w tym tygodniu miałam mnóstwo sprawdzianów i musiałam się dużo uczyć. Na szczęście zaczęły mi się już ferie i będę miała teraz bardzo dużo czasu na pisanie postów :)
Ostatnio niestety bardzo dużo mówi się o smogu, szczególnie w dużych miastach, np. w moim - Warszawie. I właśnie dlatego do głowy wpadł mi pomysł, żeby taką maskę antysmogową/która będzie ogrzewać mi buzię sobie uszyć :)


Na zdjęciu powyżej jest pokazane jak owa maska prezentuje się na mojej buzi :)
Napisałam już wstęp, więc myślę że możemy zaczynać! :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Potrzebne materiały:


  • Tkaniny (ja mam białą i czarną, są to dzianiny. Gdybyście odtwarzali to DIY, to również polecam, żebyście użyli dzianin)
  • Szablon
  • Gumka
  • Centymetr
  • Nici
  • Nożyce krawieckie
  • Szpilki krawieckie
  • Agrafki
  • Kreda
  • Maszyna do szycia (możecie wszystko przyszyć ręcznie, ale zajmie to o wiele więcej czasu i będzie trudniej)
Wiem, że na zdjęciu powyżej jest jeszcze różowy filc, ale ja w ostateczności go nie użyłam :)
Jak możecie zobaczyć, tło na zdjęciach jest o drobinę inne, a to dlatego, że gdy szyłam maskę, byłam u mojego Dziadka :) Bo niestety maszynę do szycia mam (na razie) tylko tam...
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Przypinamy szpilkami szablon do, w moim przypadku, czarnego materiału i odrysowujemy do kredą. Do rysowania po czarnej tkaninie możecie również użyć mydła w kostce.
Tak samo szkicujemy pasek, który będzie trzymać maskę. Wszystko wycinamy.
Kształt maski wycinamy podwójnie!



2. Na białym materiale szkicujemy koło, które będzie na pyszczku, na masce. Wycinamy je.



3. Białe kółko przyszywamy do czarnego kawałka materiału, który będzie maską.


4. Teraz szkicujemy, wycinamy i przyszywamy czarny nosek i buźkę.


5. Czas zrobić paski, które będą trzymać maskę na buzi, gdy ją założymy. Wycinamy jeden (wiem, że na zdjęciu są dwa, ale ja w ostateczności zrobiłam jeden) pasek, zginamy go na pół, zszywamy.




6. Do zaszytego paska wkładamy gumkę i dobrze ją naciągamy, żeby pasek był jak najbardziej rozciągliwy i dobrze trzymał maskę przy buzi.





7. Bierzemy drugą część maski i zszywamy ze sobą obie, tak jak pokazuję na zdjęciu poniżej:
Te linie pokazują, gdzie macie zaszyć maskę.


8. Wywracamy maskę na drugą stronę. Do "środka" maski wkładamy pasek i przyszywamy go z jednej i drugiej strony. Zróbcie to tak, jak na poniższych zdjęciach.



9. Gdy zaszywaliśmy maskę, to musieliśmy po obu stronach zostawić materiał niezaszyty, żeby wsadzić tam pasek. W takim razie, teraz te niezaszyte miejsca zaszywamy, ja zrobiłam to już ręcznie :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A oto jak maska prezentuje się na mnie:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że post się Wam spodobał i, że może odtworzycie to DIY :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

7 komentarze