✧Unboxing - Hatsune Miku Figure✧

20:26

Hej Kochani! :)

Tak jak pisałam w tym poście, pod choinkę w tym roku miałam dostać figurkę Hatsune Miku. Kurier z ową figurką o drobinę się jednak spóźnił i figurkę dostałam w poprzedni piątek (29.12.2016r.)
Dzisiaj pokażę Wam prezent, który dostałam :)
Zatem zapraszam do czytania! :D



Z góry przepraszam za to, że światło na zdjęciach nie jest naturalne, tylko sztuczne, ale figurkę dostałam wieczorem, gdy było już ciemno, a ja nie mogłam się powstrzymać aby ją jak najszybciej odpakować! :)

Oto pudełko, w którym przyszła do mnie figurka:


No i otwieramy pudełko, w którym mamy...kolejne pudełko! Jest o wiele ładniejsze, niż to, które jest na samym wierzchu paczki (jest tak ładne, że sobie je zachowałam ^-^)


No i przyszedł wreszcie czas, żeby to ładniejsze pudełko, w którego środku naprawdę znajduje się figurka wyjąć z..tego brzydkiego pudełka ^^"
I oto jak się prezentuje pudełko:







Szczerze? Na początku, gdy tylko zobaczyłam to pudełko troszkę się przestraszyłam, ponieważ jak mogliście zobaczyć na pierwszym obrazku (z tym pudełkiem), Miku ma na nim o wiele jaśniejsze włosy, niż były pokazane na stronie internetowej...na całe szczęście, w realu po odpakowaniu też takie ma ^^
Czas zatem teraz otworzyć pudełko, w którego środku naprawdę znajduje się figurka!! =^^= 



Wyjmujemy i...oto figurka! *O*
Oto jak wyglądała moja reakcja, jak tylko ją zobaczyłam:







A to figurka:




 A oto, jak figurka prezentuje się po złożeniu :)





-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że post się Wam podobał :)
Niedługo zrobię recenzję moich markerów Chameleon, które dostałam pod choinkę w tym roku :)
Tym czasem,
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~









You Might Also Like

6 komentarze

  1. Ja raczej nie interesuję się takimi... postaciami ale fajnie, że Ci się podoba. Wygląda bardzo ładnie ^^ Czekam na recenzję :)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza ta figurka ^^ Fajnego masz bloga z chęcią zaobserwuję :3
    szczurkowoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Ja również chętnie odwiedzę Twojego bloga :)
      ~Natali-Style

      Usuń
  3. Cześć, ciesze że ktoś jeszcze zbiera figurki. Prize figurki od SEGA sa na dobrym poziomie jakość do ceny, chociaż teraz bardziej przechodzony na "skale". Polecam również FIGMA i NENDOROID (Paulina uwielbia).
    Teraz boli mnie że większość CDków z Vocaloidów które mi się trafiły oddałem dla losowych ludzi na facebooku zamiast oddac dla fana.

    Jeszcze raz dziękuje za świetny post
    Krzysztof z http://fejwsi.blogspot.com (głownie blog mojej dziewczyny ale też powoli zaczynam coś skrobać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem z owej figurki bardzo zadowolona :) Jedynym jej minusem była cena. Sama w sobie nie była droga, ale za dostawę z Ameryki, musiałam zapłacić prawie 200zł.
      Niestety wcześniej nie sprawdziłam, że ta sama figurka jest dostępna również na niemieckim Amazon, a za dostawę z Niemiec na pewno zapłaciłabym o wiele mniej.
      Cieszę się, że post Ci się podobał :)

      Usuń
    2. D:
      Za 200zł to spokojnie można dorwać skale albo nawet 2.
      No ale ja biorę z Japonii przez kumpla co tam mieszka, wiec o wiele taniej mnie to wychodzi.
      Wygooglaj: Ranalcus Paczka
      To zobaczysz posty/filmy z prezentami które dałem dla swoich kumpli.

      A blog jest BARDZO przyjemny, i ciesze się że jest jakiś sensowny blog o Vocaloidach, to się bardzo ceni.

      Usuń