- Ulubieńcy Marca + Kwietnia -

22:31

Hej Wszystkim! :)

Wreszcie pojawili się ulubieńcy xd Wiem, że już mamy praktycznie koniec kwietnia, więc stwierdziłam, że jako, że nie było jeszcze ulubieńców marca, to ich zrobię, ale ,,połączę" ich tak jakby z ulubieńcami kwietnia :) Więc będą zalegli ulubieńcy marca, ale przy okazji również ulubieńcy kwietnia ^^
Zapraszam do dalszego czytania~!


Zdjęcie w tle na miniaturce, nie jest moje. Ja tylko dodałam napis. Link do oryginału zdjęcia: KLIK

- YouTuber Miesiąca -

YouTuberką marca oraz kwietnia zostaje Rilaccoco. Dziewczyna, która prowadzi ten kanał jest w k-pop'owym duecie o nazwie CocoSori. Na jej kanale możemy znaleźć filmiki o różnej tematyce. Ja najbardziej lubię takie, gdzie pokazuje np. jak wyglądają k-popowe programy muzyczne, studia itp. itd. :)




- Piosenkarz Miesiąca - 

Piosenkarką miesiąca zostaje Mai Mizuhashi, powszechniej znana jako MARiA z duetu GARNiDELiA. Tą piosenkarkę znam już od dawna, ale ostatnio jej piosenki jakoś wyjątkowo mi się spodobały :)



- Piosenki Miesiąca -
  • GARNiDELiA - Aikotoba

  • GARNiDELiA - Error
  • Hatsune Miku - Decade
  • BLACKPINK - As If It's Your Last

- Ubranie Miesiąca -

Ubranie miesiąca jest bardziej marcowe, niżeli kwietniowe, ponieważ jest to bluzka na długi rękaw. Jest niby taka zwykła, w czarno-białe paski, ale naprawdę bardzo ją lubię i jest to jedna z moich ulubionych bluzek :) Jako, że ja jestem drobną osobą, to jest ona na mnie troszkę bardzo oversize'owa, ale mi to nie przeszkadza ^^ Kupiłam ją w H&M.


No i na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że marcowo-kwietniowi ulubieńcy się Wam spodobali :)
Mam również nadzieję, że nie przeszkadza Wam to, że w jednym poście, zrobiłam ulubieńców z dwóch miesięcy. Tymczasem...
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Nie mam nic przeciwko dwóm miesiącom w jednych ulubieńcach :) Widzę, że tym razem bardzo muzycznie :D Bardzo fajna ta bluzka, w sumie jest prosta, ale ja lubię takie ubrania :D

    OdpowiedzUsuń