Nowy Rysunek!

15:01

Hej Wszystkim! :)
W tym poście przychodzę do Was z ,,nowym" rysunkiem. Powstał on tak mniej więcej dwa tygodnie temu...więc w sumie to taki bardzo nowy nie jest xd W każdym jest to moje najnowsze dzieło :)
Jeśli jesteście ciekawi jaki to rysunek i jak mi wyszedł, to zapraszam do dalszego czytania!




Mimo, że stworzyłam ten rysunek już po Wielkanocy, to mam wrażenie, że troszkę do niej ,,nawiązuje". W końcu dziewczynka na tym rysunku ma królicze uszy, więc jest troszkę jak króliczek Wielkanocny. Cała praca jest kolorowa i wesoła, taka wiośniana :)




  • Czas rysowania - około 1 godzina (lub troszkę więcej)
  • Materiały użyte do kolorowania - Markery Chameleon Color Tones, Kredki KOH-I-NOOR 72 kolory i cienkopisy Rystor
  • Blok - CANSON Mix Media Imagine
No i na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że moja praca się Wam spodobała :) Wiem, że zawsze, gdy na blogu zamieszczam jakiś rysunek, to ma on ,,tytuł". Ten nie ma, ale to tylko dlatego, że kompletnie nie miałam na ten tytuł pomysłu. 
Mam jeszcze do Was - moich czytelników, pytanie. Otóż, wiem, że w tamtym miesiącu nie zrobiłam ulubieńców, z powodu mojej długiej nieobecności na blogu. W tym miesiącu też jeszcze ich nie było i moje pytanie brzmi, czy chcecie bym nadal tych ulubieńców robiła? Szczerze powiedziawszy, to nie widzę, żeby te posty cieszyły się ogromną popularnością i zainteresowaniem, więc czy chcecie bym nadal je pisała? Pytam się, ponieważ chcę byście miło spędzali tutaj czas, przeglądając posty, które Was interesują, i które lubicie. Tak więc, proszę żebyście odpowiedzieli na moje pytanie, ponieważ to czy te posty będą się nadal pojawiać, w dużej mierze zależy od Was :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ładna praca, z Wielkanocą kojarzy się też właśnie przez te kolorki ;)
    Jeżeli chodzi o ulubieńców, to jak najbardziej pisz ich dalej jak masz ochotę, ja tam lubię tą serię u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło ^^ W takim razie będę kontynuować ulubieńców :) Mam nadzieję, że nie będzie przeszkadzać, jeśli będą troszkę spóźnieni :<

      Usuń