Rozety /Kwiaty - Tutorial DIY

16:12

Witam wszystkich po bardzo długiej przerwie w pisaniu postów!
Przepraszam, że tak dawno nic nie dodawałam, ale niestety miałam ostatnio trochę więcej nauki niż zwykle, oraz niestety nie miałam weny i nie wiedziałam o czym pisać :<
Ostatnio, gdy robiłam wiosenną dekorację do klasy, wpadłam na pomysł, że mogę Wam pokazać jak zrobiłam takie ,,rozeto-kwiaty" z bibuły. Mimo, że mogą wyglądać na skomplikowane, to są naprawdę proste do zrobienia, a materiałów do nich, również nie trzeba wiele :)
Tak więc, zaczynajmy!


Oto co będzie nam potrzebne:

  • Bibuła
  • Zszywki
  • Zszywacz
  • Nożyczki
  • (opcjonalnie) dziurkacz
1. Z bibuły wycinamy coś na kształt prostokąta. Jeśli wyjdzie Wam nierówny, to nie ma się o co martwić, ponieważ później i tak tego nie będzie widać :)


2. Teraz robimy z tego kawałka bibuły harmonijkę.


3. Następnie zszywamy, zszywaczem tą harmonijkę po środku.


4. Ten krok jest opcjonalny. Jeśli chcecie by Wasze ,,rozeto-kwiaty" wyglądały bardziej jak kwiatki, to końce tej harmonijki wytnijcie w kształt półkola (na zdjęciu chyba lepiej widać o co chodzi)


5. Nasz ,,rozeto-kwiatek" jest prawie gotowy! Teraz trzeba go rozłożyć. Nie umiem za bardzo wytłumaczyć jak, więc mam nadzieję, że jak spojrzycie na zdjęcie to będzie wiadomo o co mi chodziło :)


6. Gdy ,,rozeto-kwiatek" już rozłożymy z jednej strony, to w miejscu, w którym trzymam bibułę palcami, na poprzednim zdjęciu, zszywamy zszywaczem. Oczywiście z drugiej strony robimy to samo.



I to tak naprawdę tyle! ,,Rozeto-kwiatek" jest gotowy! :)


Jako, że ja robiłam te ,,rozeto-kwiatki" na dekorację do mojej klasy, to musiałam je zrobić w hurtowej ilości xd Więc zrobiłam 10 takich białych, a do tego jeszcze 4 fioletowe, 4 w kolorze fuksji i 4 niebieskie.
Możecie je na przykład powiesić na tablicy, ale równie dobrze zrobić w nich małe dziurki, dziurkaczem i przewiesić przez nie nitkę, żeby na przykład poprzyczepiać je do lamp. Ja właśnie tak teraz zrobiłam :)



Na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że ten post się Wam podobał i, że choć w małym stopniu wynagradza cały ten czas, kiedy postów nie było.
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~


You Might Also Like

3 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł no i efekt fajny :D A wykonanie rzeczywiście nietrudne. Może kiedyś wykorzystam, myślę, że dałoby się też zrobić z papieru i wykorzystać do np. kartek :D
    Bardzo podoba mi się połączenie kolorystyczne tych czterech, jest takie harmonijne <3
    Czasem się nie przejmuj, też mnie to ostatnio spotkało a niestety czasem tak jest :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że rozetki się podobają *^^*

    OdpowiedzUsuń