Moja pierwsza praca w Gimp'ie - nowy rysunek

09:53

Hej Wszystkim! :)

Ostatnio na informatyce w szkole robiliśmy dużo rzeczy w Gimp'ie, z czego jestem bardzo zadowolona, ponieważ Gimp to naprawdę fajny program, w którym można robić wiele fajnych rzeczy ^^ Na samym początku robiliśmy różne napisy, a naszą ostatnią pracą był portret. Mogliśmy sobie wybrać kogo tylko chcemy, do narysowania tego portretu, więc ja wybrałam..Miku! :)



Nie wybrałam zdjęcia Miku w stylu manga/anime, tylko cosplay Miku. Zdjęcie jest pełne szczegółów i właśnie dlatego się na nie zdecydowałam :)
A oto ono:


A oto, jak ja narysowałam ten portret w Gimp'ie:


Wiem, że cieniowanie nie jest tutaj na wysokim poziomie, ale jest to moja pierwsza praca w Gimp'ie, więc mam nadzieję, że z każdą następną, będzie wyglądać lepiej *^^* Chciałabym jeszcze zaznaczyć, że tą pracę robiłam myszką, na komputerze, a nie na tablecie graficznym.

Na dzisiaj to tyle :) Mam nadzieję, że moja praca się Wam podobała :) A Wy? Rysowaliście już coś w Gimp'ie? Jeśli tak, to koniecznie mi napiszcie jak Wam wyszła Wasza praca no i czy macie zamiar w tym programie coś jeszcze stworzyć.
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Kiedyś też coś rysowałam, ale digital nie jest dla mnie. Fajnie ci wyszła postać jak na pierwszy raz :)
    Pozdrawiam.
    Szkicownik Cookie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powiem szczerze, że z Gimpe nigdy nie umiałam się dogadać :P Fajnie, że zajmujecie się programami graficznymi na informatyce, u mnie niestety tak nie było :/ Super Ci poszło, zwłaszcza na pierwszy raz i to jeszcze myszką! :D

    OdpowiedzUsuń