Recenzja z Anime #11 - Sword Art Online

15:31

Hej Wszystkim! :)

W weekend dokończyłam oglądać Anime p.d. Sword Art Online, dlatego przyszedł najwyższy czas na jego recenzję!
Jeśli temat posta Was zaciekawił, to zapraszam do dalszego czytania.



Tak jak na samym początku każdej recenzji, napiszę najbardziej podstawowe informacje na temat tego Anime:

  • Typ widowni: Shounen
  • Rok produkcji: 2012
  • Wiek widowni: 13+
  • Gatunek: Akcja, Fantasy, Przygodowy, Romans
  • Tematyka: RPG, wirtualna rzeczywistość
A oto fabuła:
Owe Anime opowiada o chłopaku, który nazywa się Kazuto Kirigaya. Jego hobby to gry, a najnowszą grą, do której zalogowało się ponad dziesięć tysięcy graczy jest Sword Art Online (SAO). Któregoś razu, gdy główny bohater, którego nick w grze to Kirito, zalogował się do świata SAO okazało się, że wylogowanie się, stało się niemożliwe. Później wszyscy dowiadują się, że twórca gry uniemożliwił wylogowanie się graczom, a opuszczenie świata SAO jest możliwe tylko wtedy, gdy grę przejdzie się do końca. Jednak jest jeden problem. Odkąd nie można się wylogować, gdy postać w grze zginie, to gracz, który się z nią utożsamia również ginie, w prawdziwym świecie. Kirito za wszelką cenę chce przejść grę do końca i wydostać z niej wszystkich. Przez dwa lata walczył jako samotny gracz, ryzykując własnym życiem. Jednak wszystko się zmienia, gdy pewnego dnia przyjął zaproszenie do drużyny od pewnej wojowniczki, która ma na imię Asuna.

Moimi ulubionymi postaciami z tego Anime były:

  • Asuna Yuuki

  • Kazuto Kirigaya (Kirito)

  • Yui



W zasadzie mogę powiedzieć, że moimi ulubionymi postaciami z SAO są główni bohaterowie. To, że wymieniłam tutaj tylko ich, no jednak nie znaczy, że innych postaci nie lubiłam, bo lubiłam, ale najbardziej polubiłam tę trójkę, którą wymieniłam powyżej.

No i teraz pozostało mi napisać co sądzę o tym Anime. Uznałam, że Sword Art Online, to jedno z moich najulubieńszych Anime. Teraz mam już trzy ulubione ;)
Każdy odcinek był bardzo interesujący, na żadnym się nie nudziłam. Cały czas się coś działo, i mimo, że czasami były spokojniejsze momenty, to to nie zmienia faktu, że Anime nigdy nie przestawało być interesujące. Każdy, kolejny odcinek włączałam z wielką chęcią :)
Polecam to Anime dosłownie wszystkim. Jest odpowiednie zarówno dla dziewczyn, jak i chłopców. Zaręczam, że na żadnym odcinku nie będziecie się nudzić, no chyba, że nie lubicie Anime o takiej tematyce..
Kreska jest śliczna. Nie mam do niej żadnych zastrzeżeń. Stroje i designy bohaterów są bardzo pomysłowe i oryginalne. Zadbano o najmniejsze szczegóły.

No i to wszystko a dzisiaj :) Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) A Wy, oglądaliście to Anime? Jeśli tak, to koniecznie mi napiszcie co o nim sądzicie! Natomiast, jeśli nie, to bardzo zachęcam do oglądania, bo Anime jest naprawdę warte polecenia :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ostatnio oglądam dość sporo anime, więc chętnie obejrzę i to :) Z tego co napisałaś, wydaje mi się ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to chyba jestem jedyna na świecie, której to anime się nie podobało :"D

    OdpowiedzUsuń