◄Dziewczyna z syntezatorem - nowy rysunek►

12:39

Hej Wszystkim! :)

Już dosyć dawno nie było na moim blogu posta z rysunkiem, dlatego zdecydowałam się, że coś narysuję i zrobię o tym posta :)
Jeśli temat tego posta Was zainteresował, to zapraszam do dalszego czytania!


Postanowiłam, że na tej pracy, narysuję dziewczynę z syntezatorem. Ostatnio mam 'fazę' na ten właśnie instrument. Bardzo podoba mi się jego wygląd no i oczywiście brzmienie, dlatego zdecydowałam, że uwiecznię go na moim rysunku :)
A oto skan mojej pracki:


A teraz zbliżenia, aparatem:






  • Czas robienia pracy - ok. 1 godzina
  • Materiały użyte do kolorowania - markery Chameleon oraz kredki KOH-I-NOOR Polycolor 72 kolory
  • Blok - CANSON Mix Media Imagine
No i to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że zarówno post, jak i rysunek się Wam podobały :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~~

You Might Also Like

4 komentarze

  1. I poszło na facebook.

    Jak zwykle bardzo przyjemna dla oka praca. Jakies specjalne plany blogowe na Halloween?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja praca Ci się podoba ^^ Raczej nie, ponieważ ja nie obchodzę Halloween.

      Usuń
  2. Fajna pracka, bardzo lubię Twój uroczy styl :)
    Super pomysł z instrumentem, fajną znalazłaś inspirację :D
    No i fajnie, że w końcu pokazałaś jakiś rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, że podoba Ci się mój styl rysowania ^^ Dziękuję bardzo ^^

      Usuń