Recenzja z Anime #12 - Zutto Mae Kara Suki Deshita

20:24

Hej Wszystkim! :)

Wczoraj obejrzałam drugie Anime pełnometrażowe, czyli OVA. Tym razem ma ona tytuł ,,Zutto Mae Kara Suki Deshita"  i w tym poście zrobię z niej, dla Was recenzję :)


Co ciekawe, to to anime jest produkcją HoneyWorks i jest bazowane na wielu ich wielu piosenkach, które śpiewają Vocaloidy :D Mimo, że w filmie było kilka piosenek HoneyWorks, to niestety nie były one śpiewane przez Vocaloidy, co mnie bardzo zawiodło :<
A teraz przejdźmy do fabuły:

Licealistka o imieniu Natsuki Enomoto (wow nawiązanie do Kagerou Project *-*) postanawia wyznać miłość swojemu przyjacielowi z dzieciństwa. Niestety dosłownie chwilkę po wyznaniu jej uczuć, wpada w panikę i wmawia chłopakowi, że żartowała, a jej wyznanie było tylko ,,ćwiczeniem" tego typu deklaracji. Później okazuje się, że osoby z ich otoczenia również mają problem z mówieniem o swoich uczuciach.

  • Typ widowni - Seinen
  • Rok produkcji - 2016
  • Wiek widowni - 13+
  • Gatunek - Romans
  • Tematyka - Szkolne Życie
Anime bardzo mi się podobało, chociaż wydaje mi się, że jak na OVA było troszeczkę krótkie. Nie wliczając endingu trwało zaledwie około czterdzieści minut. Mimo to bardzo przyjemnie się je oglądało. Muszę przyznać, że przez cały seans zachwycałam się kreską, która świetnie pasuje do tematyki Anime. Designy postaci również są śliczne. Ogólnie, wszystko świetnie do siebie pasowało ^^

W tym anime, najbardziej polubiłam dwie postacie, co nie oznacza, że inne były niefajne. Po prostu, te dwie jakoś najbardziej polubiłam, a są nimi:

  • Enomoto Natsuki


  • Koyuki Ayase


Jedyną rzeczą, która troszkę mnie wkurzała w Natsuki, jest to, że przez całe anime nosiła dresy pod spódnicą >.> Psuło to moim zdaniem troszkę wizerunek postaci, i trochę dziwnie wyglądało..Tak poza tym to wszystko było okej.

Teraz pozostało mi napisać co sądzę o tej OV'ie (mam nadzieję, że dobrze odmieniam to słowo..) Uważam, że jest naprawdę godna obejrzenia. Jest świetna na nudę. Naprawdę przyjemnie się ją oglądało. Jest dużo łatwiejsza w odbiorze niż pierwsza OVA, którą obejrzałam, czyli ,,Koe no katachi", z której recenzję zrobiłam tutaj. Więc, polecam ją wszystkim ^^

Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że recenzja się Wam podobała :) Jeśli widzieliście to anime, to oczywiście piszcie co o nim sądzicie, natomiast jeśli jeszcze go nie obejrzeliście, to serdecznie zachęcam :)
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~


You Might Also Like

0 komentarze