◄Międzynarodowa Wystawa Kotów Rasowych - zdjęcia + relacja►

17:58

Hej Wszystkim! :)

Dzisiaj byłam z jedną z moich przyjaciółek na Międzynarodowej Wystawie Kotów Rasowych. Niektórzy z Was może wiedzą, że ja uwielbiam koty, są to moje ulubione zwierzęta, dlatego była to już moja czwarta wystawa :)
Jeśli jesteście zainteresowani tematem tego posta, to serdecznie zapraszam do dalszego czytania!


Owa wystawa odbyła się na AWF'ie w Warszawie. Wcześniejsze, na których byłam odbywały się na hali sportowej na ulicy Lindego. Muszę powiedzieć, że cieszę się, że tym razem ta wystawa została zorganizowana na AWF'ie, ponieważ sala na, której wszystko się odbywało jest o wiele większa, i tym samym pomieściła więcej kotków ^^
Wszystkie kotki były w klatkach, lecz niektórzy hodowcy je wyjmowali i pozwalali je głaskać przechodniom. Oczywiście ja gdy widziałam jakiegoś kotka, który był poza klatką, to zaraz go głaskałam ^^"
Dobra, troszkę się rozpisałam, a przecież muszę Wam pokazać zdjęcia!



Tutaj poniżej, kotek rasy Ragdoll 


Na owej wystawie, chyba najwięcej było kotków rasy Maine Coon, a oto jeden z nich :) :


I tu również:


I tutaj:


A tutaj aż trzy :D


Poniżej, przedstawiciel jednej z moich ulubionych ras kotków - Bengalski :)


Tutaj - Devon Rex, który był bardzo słodziutki i przyjazny :3 Ma również piękne oczka *-*



Kolejny Maine Coon, lecz tym razem troszkę młodszy od pozostałych, wcześniej pokazanych.


A to zdjęcie poniżej, to chyba najsłodsze zdjęcie, które zrobiłam na całej wystawie :3



Na kolejnych dwóch zdjęciach jest przedstawiciel również jednej z moich ulubionych ras - kot Birmański, który ma piękne oczka, tak jak tamten Devon Rex.




Poniżej, kotek Brytyjski.


I kolejny Maine Coon :3


A tu Ragdoll.


I kolejne dwa Maine Coon'y.



Kotek na poniższym zdjęciu był jednym z najmniejszych (pod względem rozmiaru) kotków na całej wystawie, i chyba ta rasa po prostu tak ma, ale niestety nie pamiętam nazwy tej oto rasy :<


Na poniższych dwóch zdjęciach - Ragdoll'e. Ten z drugiego zdjęcia był wyjęty poza klatkę, przez jej/jego właścicielkę i można było go pogłaskać ^^



A tutaj trzy Maine Coon'y, które można było głaskać oraz się z nimi bawić :)

 


Przy jednym ze stoisk z rzeczami do kupienia, stała taka wielka przytulanka kotka :3


Na owej wystawie, zresztą jak na każdej, było dużo stoisk, na których można było zakupić różne kotkowe gadżety dla siebie, jak i dla pupila. Ja kupiłam sobie trzy rzeczy, które już Wam pokazuję :)




Jak możecie zobaczyć na zdjęciach powyżej, kupiłam sobie: karteczki do zaznaczania, skarpetki oraz breloczek. Te zaznaczniki z pierwszego zdjęcia, są to autentyczne japońskie karteczki do zaznaczania. Skąd to wiem? Na ich opakowaniu jest japoński napis, ale jakby tego było mało, na różnych vlogach z Japonii na YT widziałam w różnych japońskich sklepach papierniczych akurat te karteczki :) Skarpetki kupiłam na tym samym stoisku, co karteczki. Kupiłam je bo bardzo mi się podobały i po prostu nie byłam w stanie ich nie kupić :3 A breloczek kupiłam na stoisku, z którego wszystkie pieniążki z kupionych z niego produktów są przeznaczone na cele charytatywne, a dokładnie, żeby wspomóc bezdomne kociaki :) Bardzo mi się ten breloczek spodobał, ale gdy go wybierałam, nie wiedziałam, że pieniążki, które na niego wydałam będą później przeznaczone dla bezdomnych kociaków. Dopiero, gdy już zapłaciłam, to się o tym dowiedziałam i bardzo się ucieszyłam, że właśnie pomogłam moim ulubionym zwierzątkom, które akurat pomocy potrzebują :D

No i to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję, że ten post się Wam spodobał :) A Wy? Byliście już kiedyś na takiej wystawie? Jeśli tak, to koniecznie mi napiszcie jakie są Wasze wrażenia, natomiast jeśli jeszcze nie byliście, to serdecznie zachęcam do tego byście się na takową wybrali! :D
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nigdy nie byłam na takiej wystawie, ale również uwielbiam koty i jedną z moich ulubionych ras są koty bengalskie :D Super rzeczy sobie nakupiłaś, lubię takie pierdółki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdy posiadamy kota to faktycznie bardzo ważne jest to, aby go dobrze wychować. Mi spodobał się artykuł o kotach w https://www.polskapraca.info/kocieta-zrobic-dobrze/ i moim zdaniem jest tak, że z pewnością każdy z nas także tak myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uważam, iż kociaki jako zwierzaki są bardzo miłe. Tym bardziej, że ja również posiadam u siebie fajnego kociaka. Wielce podoba mi się to co napisano w http://koty-birmanskie.pl/koty-o-umaszczeniu-szylkretowym-co-nalezy-o-nich-wiedziec/ i jestem zdania, faktycznie tak jest często. W sumie kotki są dość popularnym zwierzęciem domowym.

    OdpowiedzUsuń
  4. W moim mniemaniu kociaki są bardzo fajnymi zwierzakami i na pewno warto jest je posiadać u siebie w domu. Bardzo ciekawie opisano je w http://smakterrarium.pl/ciekawostki-na-temat-kotow-maine-coon/ i ja uważam,iż takie kociaki są po prostu świetne. W takiej sytuacji ja także rozważam teraz aby adoptować jeszcze kolejnego kociaka do siebie do domu.

    OdpowiedzUsuń