♥II etap konkursu - ,,Zilustruj swoją ulubioną piosenkę"♥

13:00

Hej Wszystkim! :D

Jesteście gotowi na II etap konkursu i wyniki I-szego? Będziecie bardzo zaskoczeni! ;) (wynikami I etapu)
Jak sam tytuł posta mówi, II etap konkursu to...Zilustruj swoją ulubioną piosenkę! :D





Mam nadzieję, że II etap, podoba się Wam zarówno tak bardzo (to się tyczy w szczególności MadCalanchoe x) jak I etap, Fantasy :)
A teraz czas na wyniki I etapu! :D
Jak, wspominałam w poście z I etapem, z każdego etapu wybierzemy (ja i moja mama) trzy pierwsze miejsca, a reszta to będą wyróżnienia, w każdym etapie konkursu MOGĄ odpaść MAX trzy osoby...i tu się zdziwicie! Z tego etapu NIKT NIE ODPADA! :D WSZYSCY PRZECHODZĄ! :D Aż tak bardzo mi i mojej mamie spodobały się prace, które nadesłałyście, że nikt nie uzyskał mniej niż pięć na dziesięć punktów! :D Właśnie! Gdy ktoś będzie miał mniej niż 5 punktów, to odpada, a gdy 5 i wyżej zostaje. A w sumie punktów najwięcej można dostać 20 pkt, a najmniej...2 pkt. Akurat tutaj nikt nie miał niżej, niż 5 punktów, więc nie ma się czym martwić! :)
Teraz pokażę Wam punktację i 3 pierwsze miejsca :)

I miejsce: MadCalanchoe

punktacja: mama: 10/10 Nat. (czyli ja ;3): 10/10 razem: 20 pkt.

II miejsce: Isunna

punktacja: mama: 9/10 Nat.: 10/10 razem: 19 pkt.

III miejsce: Weronika K.

punktacja: mama: 7/10 Nat.: 9/10 razem: 16 pkt.

Teraz Wyróżnienia :) (tutaj kolejność jest losowa :)

WYRÓŻNIENIE: Aganka

 punktacja: mama: 8/10 Nat.: 7/10 razem: 15 pkt.
punktacja: mama: 6/10 Nat.: 7/10 razem: 13 pkt.

WYRÓŻNIENIE: Eriset

punktacja: mama: 7/10 Nat.: 6/10 razem: 13 pkt.

WYRÓŻNIENIE: HermDraw

punktacja: mama: 5/10 Nat.: 6/10 razem: 11 pkt.

WYRÓŻNIENIE: Marlen Kisel


punktacja: mama: 5/10 Nat.: 5/10 razem: 10 pkt.

WYRÓŻNIENIE: ♥Zuza Lou♥

punktacja: mama: 6/10 Nat.: 6/10 razem: 12 pkt.

punktacja: mama: 8/10 Nat.: 7/10 razem: 15 pkt.
--------------------------------------------------------------
Ok, mam nadzieję, ze wszyscy są zadowoleni z wyników :) Mam nadzieje, że temat II-go etapu też Wam się podoba :) Wiem, że jest on troszkę trudniejszy niż poprzedni, dlatego dam Wam troszkę więcej czasu :) CZAS NA NADESŁANIE SWOICH PRAC MACIE DO: 15.08.2016r. PRACE PRZYSYŁACIE NA ADRES MAILOWY: natalkapozoga@gmail.com Ogólnie "regulamin" konkursu, jest taki jak poprzednio. Tym razem wolałabym, abyście zrobiły prace NIE NA OBRYSACH LL, bo tak moim zdaniem będzie Wam tylko łatwiej, ale to już od Was tylko zależy ;)
Mam nadzieję, że dostanę od Was zarówno takie piękne prace, jak dostałam tutaj! :)
BAWCIE SIĘ DOBRZE!
~Ogranicza Was tylko fantazja~~
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~


You Might Also Like

12 komentarze

  1. Yay ^^ czekałam na ten post, Nat...serio, 1 miejsce, lel ;-;
    mój isek ♥ wiedziałam że będziesz na podium ^^
    ulubiona piosenka...i ta Melanie na banerze etapu czy jak...nie w ll będzie ciekawie, tylko że nin nie umi zrobić postaci, ale się nauczy, spoko ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nin, możesz zrobić w LL :)
      Natali

      Usuń
    2. jeszcze se to przemyślę, Nat ;-;

      Usuń
    3. Sory, że nie zrobiłam pracy na konkurs, ale nie miałam chwili by coś narysować :-(

      Usuń
    4. Nic nie szkodzi :) Możesz narysować przecież pracę do tego etapu :))
      Natali

      Usuń
    5. A ja mogę?
      Chocolate Monster

      Usuń
    6. Każdy może! :D
      Natali

      Usuń
  2. Yay jak nie zapomnę to zgłoszę swoją pracę! ^o^ Nie jestem stałą czytelniczką bloga dlatego musze to szybko nadrobić *.*

    Zapraszam do mnie ^^
    darkyashleycreated.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie:) Bardzo fajny temat:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeju, Nat, zrobiłam pracę, ale nie zdążyłam wysłać jej na czas ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, szkoda :( Ale możesz przecież wziąć udział w tym etapie :) (jeśli oczywiście masz ochotę :)
      Natali

      Usuń
  5. och...Crying baby...czy coś...[nie ważne ;-;] oy, Natalciu, ja ci Tośka wyślę, jak skończę [nie chce mi się >o<] ()_() ale może być w kompie?

    OdpowiedzUsuń