☼Tutorial DIY - Kartka na Dzień Ojca☼

17:15

Hejka :)

Dzisiaj pokażę, Wam jak zrobić kartkę na Dzień Ojca :) Wiem, że był on wczoraj, lecz ja prezent dla mojego Taty, dam dopiero dzisiaj, ponieważ wczoraj miał on dyżur w szpitalu i nie miałam niestety jak mu go wręczyć.





Wbrew pozorom, wcale nie jest trudno zrobić i "koszulę" oraz "krawat" :)) Ja posługiwałam się instrukcjami z pewnego filmiku na YT (YouTube). Ale bez dalszego gadania, ZACZYNAJMY! :))
Przy załączonych zdjęciach, nie będę nic pisała, po prostu patrzcie na to co sfotografowałam.
A potrzebne będą nam:

  • Kartka A4 (może być kolorowa, lub nie)
  • Mniejsza kartka (np. we wzorki)
  • Klej (w sztyfcie, jak mój, lub magic/vicol) 
1.

2.

3. Jakby co, to tutaj przekładamy kartkę, na odwrotną stronę.

4.

5. Tu z powrotem przekładacie kartkę na drugą stronę i to co zdjęcie wcześniej zaginaliście teraz zaginacie znowu, lecz "po drugiej stronie"

6.

Ok, mam nadzieję, że to co tutaj Wam do tej pory pokazałam było dość "czytelne" x) Natomiast jeśli nie, to obejrzyjcie ten filmik:

-----------------------------------------------------------------------
Ale to nie koniec tutorialu, trzeba jeszcze zrobić przecież krawat! :D Jest on tak samo prosty, a nawet może prostszy w wykonaniu! :DD
(Tutaj też nie będę pisała przy zdjęciach)

1. (Jakby co to tutaj zginacie kartkę na pół)

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Teraz to co zrobiliśmy w punkcie nr. 7 przyklejamy do drugiej części krawatu :)

Tak kartki wyglądają po skończeniu :))


Mam nadzieję, że tutorial podobał się Wam :) Nie miejcie, proszę, do mnie pretensji o to, że nie zrobiłam tego DIY wcześniej, ale po prostu zupełnie zapomniałam! :(
~Żegnam się z Wami,
Natali-Style~~

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Bardzo fajne! A tak w ogóle postaram się wziąć udział w Twoim konkursie :-)
    Pozdrawiam Kate 19 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe:) skorzystam, ale dopiero za rok:)

    OdpowiedzUsuń