- Koniec? -

13:23

Hej Wszystkim.

Dawno nic nie pisałam, prawda? Cóż...bardzo długo zbierałam się do napisania tego, że..kończę z pisaniem na blogu.


Pewnie zastanawiacie się dlaczego kończę z pisaniem. Otóż, ostatnio kompletnie przestało mi to sprawiać radość. Jak mogliście zauważyć posty pojawiały się bardzo rzadko, ponieważ kompletnie nie miałam pomysłów na to o czym pisać..
Pod postami albo w ogóle nie widziałam komentarzy, albo 1 czy 2. Bardzo cieszyłam się gdy widziałam chociaż z 1 komentarz, ale mimo wszystko przykro mi było, gdy pod niektórymi postami w ogóle nie widziałam żadnego odzewu czytelników.
Jestem bardzo wdzięczna wszystkim osobom, które czytały mojego bloga przez te 2 lata :)
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją decyzję :)
Pa pa Wszystkim!
Natali-Style

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ech, dopiero wpadłam na ten blog i planowałam zostać na dłużej ;/ No cóż...

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, Bardzo mi przykro :( Ale kiedyś wrócisz?

    OdpowiedzUsuń